Verzending & levering

Verzending:

Wij werken sinds jaren stabiel iedere week (uitgezonderd tijdens vakanties en feestdagen) weer op de zelfde manier en dat naar volle tevredenheid van onze cliënten, daar men met dit duidelijke transparante systeem weet wat wanneer te verwachten is.

Wij verzenden iedere week op een vaste dag en wel op woensdag.
Om voor de verzending op woensdag in aanmerking te kunnen komen is het belangrijk dat de betaling van de bestelde goederen uiterlijk op zondagavond 20.00 uur bij ons binnenkomt.

U ziet hoe belangrijk het is, ons de eventuele bevestiging van uw overboeking toe te sturen.
Wanneer u de bevestiging stuurt is het voor ons duidelijk dat de betaling onderweg is !
Reden genoeg om de verzending/levering te gaan regelen !

Later binnenkomende betaling resulteert in het verschuiven van de verzenddag op de woensdag in de navolgende week.

Maandags tussen 10.00 en 11.00 uur moeten wij de verzamelde bestellingen doorgeven aan onze leveranciers die op hun beurt vaak nog aan de producenten/importeurs moeten doorgeven.
Wij krijgen de goederen geleverd tussen dinsdagochtend en woensdagochtend.

Op woensdagochtend verpakken wij de bestellingen.
Eventuele ontbrekende delen van de te leveren bestelling worden onder aan de meegestuurde pickorder genoteerd.

Nalevering:
Ontbrekende delen worden, zo mogelijk op de eerste verzenddag kostenloos nageleverd. Het kan voorkomen dat de importeurs / producenten niet kunnen leveren, meestal vanwege te laat geproduceerde nieuwe partij, De aan U na te leveren goederen blijven zo lang in Backorder staan tot ze bij ons binnenkomen en wij ze aan u kunnen doorsturen.

Ruiling:
Meldt u wanneer wij per vergis u een ander product gestuurd hebben dan u bestelde, wij sturen een vervangend product zonder daarvoor iets te berekenen. Het is dan de bedoeling dat het foutief geleverde aan ons wordt geretourneerd. u stuurt het product aan ons terug, geeft aan ons de door u betaalde verzendkosten door. Bij de eerstvolgende bestelling geeft u in het mededelingveld op de bestelling aan om welk bedrag het gaat.
Wij schrijven dan aan de hand van die aangepaste bestelling uw pro forma factuur en sturen u die per mail toe.
Betaal een bestelling waarop iets verrekend moet worden NOOIT per Paypal !
Wacht op de pro forma factuur met de voor u geldende betalingsinformatie.

Levering Nederland:
Leveringen binnen Nederland worden woensdags verstuurd met Postnl !
Wanneer u op vrijdagavond de levering nog niet ontvangen heeft, vraag dan bij ons na. Wij kunnen voor U in Internet nakijken waar uw pakket op dat moment is.

Levering België:
Leveringen naar cliënten in België worden woensdags verstuurd met DHL !
Wanneer u op vrijdagavond de levering nog niet ontvangen heeft, vraag dan bij ons na. Wij kunnen voor u in Internet nakijken waar uw pakket op dat moment is.
 

Expresse: (Spoedservice Postnl)
Levering per Expresse is bij inkoop van producten van de volgende afdelingen mogelijk:
( producten „Dr.Kosek“ en in veel gevallen ook bij producten van em-Bioproducts ).
Van Spoedservice kan uitsluitend sprake zijn indien:
telefonisch besteld wordt
+31 858 770 504
Uw bestelling na accoord, voorzien is van een betaling per Paypal, Ideal of de bevestiging van uw overboeking (per mail of fax) !

Wij berekenen voor deze spoedleveringen::
De spoedservice - tarieven van Postnl + €  10,00 behandelkosten + 21% Btw..

Neem telefonisch contact met ons op onder +31 621 363 133 om u te laten informeren over de prijs van de verzending van uw bestelling. Wij kunnen u op dat moment informeren of de door u gewenste producten voorradig zijn en geleverd kunnen worden.
Zodra U accoord gaat met de kosten, schrijven wij – na controle van de mogelijkheid van levering - uw pro forma factuur, sturen u die per email toe en verwachten uw betaling binnen 1 uur.
Na verpakking gaat iemand van ons team voor u op weg om het pakket bij Postnl aan te bieden.
(Vooropgesteld en afhangende van de openingstijden bij Postnl)

Reclameren, navragen, klagen:
Wanneer u producten bestelt wordt er, zonder bericht van MVR-Group / Horsecare-Vitaal.nl, van uitgegaan dat de producten leverbaar zijn.
Het komt echter in zeldzame gevallen ook wel eens voor dat op het moment van levering door onze leveranciers pas bekend is dat er een product niet gelverd werd en dus aan u ook niet uitgeleverd kan worden.
Wanneer er een product als deel van de levering niet direct verstuurd kan worden wordt dit op de factuur vermeld. Het product wordt dan z.s.m. op onze kosten nageleverd.

Het niet ontvangen van een zending dient uiterlijk ca. 14 dagen na bestelling te worden gemeld, wij kunnen dan nog natrekken of laten natrekken of en wanneer de zending verstuurd is of wordt.